ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣΜΑΘΗΜΑΤΑ - ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ «Σκηνή Ζωής Στρατου Τζώρτζογλου»
«Πιστέψτε στην δύναμη του εαυτού σας στο να μπορείτε να διηγηθείτε την κρυμμένη ιστορία σας, να είστε ονειρευτές και όχι ονειρευόμενοι, να είστε ζωντανοί. Το μεγαλύτερο δώρο που πρέπει να δώσουμε στον κόσμο είναι ο ειλικρινής, μοναδικός μας εαυτός! Δεν υπάρχει όριο στο τι μπορείτε να κάνετε, στο τι μπορείτε να ονειρεύεστε , τι μπορείτε να επιτύχετε. Ας μιλήσουμε μια γλώσσα που μπορεί να ακουστεί μόνο μέσα από την καρδιά».

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ
του εργαστηρίου

ΔΕΙΤΕ ΠΑΚΕΤΑ & ΤΡΟΠΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
01 Σε ηθοποιούς , σκηνοθέτες, σεναριογράφους ,συγγραφείς ,δημοσιογράφους και μαθητές δραματικής σχολής που θέλουν να εισχωρήσουν ακόμα πιο βαθιά στο κόσμο του θεάτρου
02 Σε ΜΗ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ , σε νέους και νέες από 15 χρόνων και πάνω που επιθυμούν να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες και να ξεπεράσουν περιοριστικές πεποιθήσεις μέσα από θεατρικές ασκήσεις και τεχνικές αυτοβελτίωσης.
03 Οι μαθητές στο τέλος του τριμήνου Απριλιου-Μαΐου και Ιουνίου του 2025 , θα μπορούν να παρουσιάσουν την δουλειά τους σε μορφή μονολόγων ή ολοκληρωμένων θεατρικών παραστάσεων στο κοινό , με ελεύθερη είσοδο στη θεατρική σκηνή του booze Cooperativa theatre.
«Σκοπός μας είναι οι νέοι να δούνε φως στη ζωή και το μέλλον τους». «Το ταλέντο είναι η θέληση και το πάθος για ζωή. Το ταλέντο είναι να είσαι ενθουσιασμένος. Το ταλέντο είναι να έχεις ευγνωμοσύνη. Το ταλέντο είναι να έχεις συμπόνια. Το ταλέντο είναι να έχεις αγάπη» «Το να ανησυχεις είναι σαν να προσεύχεσαι για κάτι που ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ. Η Ευτυχία δεν είναι για όλους. Είναι για οσους την διεκδικούν!»
Στρατος Τζώρτζογλου

Φιλοσοφία του εργαστηρίου υποκριτικής..

Δεν υπάρχει όριο στο τι μπορείτε να κάνετε, στο τι μπορείτε να ονειρεύεστε , τι μπορείτε να επιτύχετε. Ας μιλήσουμε μια γλώσσα που μπορεί να ακουστεί μόνο μέσα από την καρδιά».
Όπως είπε κάποτε ο μέντοράς μου, ο μεγάλος δάσκαλος του Θεατρου Κάρολος Κουν, “Πρέπει να πιστεύεις σε θαύματα για να γίνονται θαύματα”. «Εάν το πιστεύετε κι εσείς αυτό ,τότε όλα είναι πιθανά, δεν έχει σημασία ποιός είσαι, από που έρχεσαι ,ή πόσα χρήματα έχετε. Πιστέψτε στο μεγαλείο του εαυτού σας και στις ικανότητές του. Δεν υπάρχουν όρια στο “όνειρο”.
Δεν είμαι εδώ για να σας διδάξω να “παίζετε”. Η κάμερα ή σκηνή του θεάτρου εκθέτει όποιον ενεργεί με κόλπα και απάτες. Είμαι εδώ για να σας βοηθήσω να αλλάξουμε μαζί το σύστημα πεποιθήσεων σας.

Οι μεγάλοι ηθοποιοί είναι σπουδαίοι, επειδή έχουν μια συγκεκριμένη σειρά πεποιθήσεων για τον εαυτό τους και για το ποιά θα έπρεπε να είναι η δουλειά τους.

Είμαι εδώ λοιπόν, για να σας βοηθήσω να “πιστέψετε”.

Η “ηθοποιία” είναι ευκολότερη από αυτό που πιστεύουμε ότι είναι και συνήθως ή υπερ-παίζουμε ή υπεραναλύουμε τον ρόλο μας. Τα εμπόδια μεταξύ εσάς και της επιτυχίας σας είναι φραγμοί που έχετε θέσει εκεί εσείς. Αλλά τι είναι αυτά τα εμπόδια ; Για αυτό είμαι εδώ.

Ένας ηθοποιός πρέπει να μπορεί να “αναπνέει” καθημερινή, φυσική , ανθρώπινη συμπεριφορά, αναμιγνύοντας , την καθημερινότητα της ζωής του με το απεριόριστο πεδίο της φαντασίας του, ώστε να βιώνει «αληθινά» τους χαρακτήρες που θα πρέπει να υποδύεται.

Οι ηθοποιοί πρέπει να είναι αρκετά “ελεύθεροι” για να “επιτρέπουν” να εκφράζεται το «Φώς »τους, αλλά και ο «Σκαιώδης Εαυτός» τους , η σύγχυση αλλά και η γενναιοδωρία τους, η γαληνή αλλά και η βία τους, που είναι όλα αυτά ,εγγενώς μέσα τους , για να μπορέσουν να υποστηρίξουν τον χαρακτήρα του ρόλου τους.

Για να γίνει αυτό, ο/η ηθοποιός πρέπει να ζεί στο “ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ” , με την “αλήθεια” της ζωής τους , όπως όταν οι ίδιοι την «πρώτοβίωσαν» μέσα σε “δεδομένες συνθήκες”.

Αυτό μπορεί να συμβεί, μόνο όταν είστε αρκετά “χαλαροί “ για να ζήσετε την στιγμή , κάτω από τις δεδομένες συνθήκες του έργου και ταυτόχρονα κάνοντας δυνατές επιλογές – «ρίσκα», έτσι ώστε ο χαρακτήρας του ρολού σας να μπορεί να εκφραστεί πλήρως και αληθινά , από μέσα σας, απο αυτό που ήδη γνωρίζετε και μερικές φορές, δεν ξέρετε ότι το γνωρίζετε!

Παρακολουθώντας ηθοποιούς και «μεγάλους δασκάλους» και εργαζόμενος ως ηθοποιός, έχω οξύνει τις αισθήσεις μου σε σχέση από που προέρχονται αυτά τα εμπόδια. Πιστευω υστερα απο 38 χρόνια εμπειρίας στη σκηνη του Θεατρου η μπροστά στην καμερα ότι:

«Η εκπαίδευση ήταν πάντα το πιο σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Οι δάσκαλοι, οι μέντορες και εκείνοι που μου έδωσαν ευκαιρίες κατά μήκος του ταξιδιού μου στη σκηνή αλλά κυρίως στη ζωή, με έκαναν να αισθάνομαι ευλογημένος, επειδή μου δίδαξαν την αξία της προσπάθειας να γίνομαι ολοένα και καλύτερος. “Αλλάξτε μέσα στον εαυτό σας” και από εκεί όλα είναι δυνατά».

#εργαστήριο

Τα εργαστήρια Υποκριτικής θα πραγματοποιηθούν στο Booze Cooperativa

Κολοκοτρωνη 57 Σταθμός Μοναστηράκι
Αθήνα Τ.Κ 105 60,Ελλάδα
+30 211 4053 733
kotes.political.party@gmail.com https://boozecooperativa.com https://myvenue.gr/venues/booze-cooperativa/

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ & ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗΣ
ΜΗΝΕΣ: Απρίλιο-Μάιο-Ιούνιο
ΜΕΡΕΣ: Δευτέρα ως Παρασκευή
ΩΡΕΣ:11.00- 20.00

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 697 3035299
Email : Stratosphereart@gmail.com


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σύντομα θα ανακοινωθει προσφορά για όσους δεσμευθούν να πάρουν όλοκληρο το τρίμηνο πρόγραμμα Απριλίου-Μαΐου-Ιουνίου.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
του εργαστηρίου Υποκριτικής

Πρόγραμμα εργαστηρίου Υποκριτικής

Πληροφορίες για το περιεχόμενο του
εργαστηρίου Υποκριτικής

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

1. «Ο ΗΧΟΣ ΤΟΥ ΟΠΛΟΥ»


της ΛΟΥΛΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ

ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΑΝΑΛΟΓΙΟ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σκηνοθετική Επιμέλεια - Προσαρμογή κειμένου : Τζώρτζογλου Στρατος
Σκηνικά - Κοστούμια: Στρεπκος Δημήτρης
Βίντεο Αρτ: Σπαρταλης Αγγελος

Φωτογραφίες: Κατοποδης Σπύρος
Video : Γκαζανης Γιώργος
Make up: Μωρου Ηλεκτρα
Παραγωγή :ΣΚΗΝΗ ΖΩΗΣ του Στρατού Τζώρτζογλου
Υπό την ευγενική χορηγία του Νίκου Λούρου και του Θεάτρου KOTES X-Booze
Χορηγός Έπικοινωνιας ATHINA 9,84

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ : 24,25,26,27,28,29 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΘΕΑΤΡΟ: KOTES X-BOOZE
ΩΡΕΣ: 21.30-23.30
ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΣΟΔΟΥ : 10 ευρώ
Κολοκοτρωνη 57 Σταθμός Μοναστηράκι
Αθήνα Τ.Κ 105 60,Ελλάδα.
+30 211 4053 733
kotes.political.party@gmail.com
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 697 3035299

ΔΙΑΝΟΜΗ
ΤΖΩΡΤΖΟΓΛΟΥ ΣΤΡΑΤΟΣ : Μιχάλης
ΜΟΥΡΟΥΖΗ ΝΑΝΤΙΑ: Κατια
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ ΑΡΙΕΛ : Μαρίκα
ΚΑΛΗΩΡΑΣ ΘΑΝΟΣ : Ηλίας
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΓΚΥ: Φανή
ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ ΧΡΙΣΤΙΝΝΑ:Τζοαννα
ΜΑΡΙΟΛΑ ΣΟΦΙΑ: Τυπισσα Γκάγκστερ
& η ΜΑΡΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΤΖΑΒΑΡΑ: Αλίκη
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ : 24,25,26,27,28,29 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΘΕΑΤΡΟ: KOTES X-BOOZE
ΩΡΕΣ: 18.30-20.30
ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΣΟΔΟΥ : ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟΣ
Κολοκοτρωνη 57 Σταθμός Μοναστηράκι
Αθήνα Τ.Κ 105 60,Ελλάδα.

+30 211 4053 733
kotes.political.party@gmail.com
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 697 3035299

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ : 24,25,26,27,28,29 ΙΟΥΝΙΟΥ
18.30-20.30 : ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

ΔΙΑΝΟΜΗ
ΠΟΛΥΖΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ : Κατια
ΚΟΝΤΟΣ ΜΙΧΑΗΛ: Μιχαλης
ΠΕΡΡΟΣ ΦΩΤΗΣ: Μιχάλης
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΓΚΥ: Φανή
ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ : Τζοαννα
ΣΑΑΤΣΑΚΗ ΜΑΡΙΑ : Μαρίκα
ΜΩΡΟΥ ΗΛΕΚΤΡΑ : Μαρίκα
ΜΕΛΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ : Ηλίας
ΜΑΡΙΟΛΑ ΣΟΦΙΑ: Τυπισσα Γκάγκστερ
& η ΜΑΡΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΤΖΑΒΑΡΑ: Αλίκη

Ένα από τα σημαντικότερα έργα της σύγχρονης ελληνικής δραματουργίας, το έργο της Λούλας Αναγνωστάκη Ο ήχος του όπλου, που αποτέλεσε το κύκνειο άσμα του κορυφαίου Έλληνα σκηνοθέτη Κάρολου Κουν με την Ρένη Πιττακή στον ρόλο της Κάτιας και του πρωτοετή μαθητή της σχολής Καρολου Κουν Στρατου Τζώρτζογλου στο ρόλο του Μιχάλη ,τον οποίο το έγκριτο περιοδικό «Ταχυδρόμος» τον απεκάλεσε «Ο Τελευταίος Μαθητής του Κουν Φοράει την Φανέλα με το 9», λόγω του ότι ο Στρατος Τζώρτζογλου πήρε και τον ρόλο του Μπιλ Σερετη στην ταινία του Παντελή Βουλγαρη που τον είχε δει στο κύκνειο άσμα του Καρολου Κουν.



Σύγχρονο δράμα σε εννέα εικόνες, 1986 τρεις ανδρικοί και τρεις γυναικείοι ρόλοι.
Ο Μιχάλης, πρωτοετής φοιτητής της Βιομηχανικής Σχολής από την επαρχία, συζεί με τη Φανή, μια νεαρή εργαζόμενη κοπέλα. Ο Γιάννης, ο μικρός αδελφός της Φανής, μένει μόνος στην γκαρσονιέρα του Μιχάλη και μπλέκει σε μια μυστήρια υπόθεση με ένα παράνομο όπλο. Παραμονές των εκλογών του `85, έρχεται η Κάτια, η μητέρα του Μιχάλη για να ψηφίσει και μαθαίνει από την παλιά της φίλη και σπιτονοικοκυρά της Φανής, τη Μαρίκα, πως ο γιος της σκοπεύει να φύγει για την Αμερική, πως δεν έχει πατήσει στη Σχολή και πως η Φανή είναι έγκυος.
Στην προσπάθειά της να τα αντιμετωπίσει όλα αυτά, έρχεται σε σύγκρουση με τον Μιχάλη, ο οποίος, νιώθοντας εγκλωβισμένος συναισθηματικά, την απειλεί πως θα αυτοκτονήσει με το όπλο του Γιάννη. Η Κάτια στη θέα και μόνο του όπλου, πέφτει νεκρή.
Όλα θα συμβούν γρήγορα υπό την απειλή ενός όπλου που δεν θα εκπυρσοκροτήσει ποτέ, αλλά θα αλλάξει τη ζωή των ηρώων για πάντα.

Ένα έργο πάνω στο τεράστιο πρόβλημα του « απογαλακτισμός και κόψιμο του ομφάλιου λώρου».
Ειδικά για την Ελληνίδα μάνα που από την πολλή αγάπη πέφτει στο τραγικό λάθος να μην αφήνει τον γιο της να κόψει τον ομφάλιο λώρο και να απογαλακτιστεί. Η προσπάθεια του γιου να μεταμορφωθεί «από κάμπια σε πεταλούδα» για να μπορέσει να πετάξει ελεύθερος με τα δικά του φτερά και να μην μείνει «συναισθηματικά ανάπηρος» σε όλη την ζωή του ψάχνοντας απεγνωσμένα και «ζητιανεύοντας» συναισθηματικά υποκατάστατα της μάνας του σε όλες του τις σχέσεις ,ακόμα και στις επαγγελματικές . Η Φανή του έργου το λέει κάποια στιγμή στο Μιχάλη ότι έχει οιδιπόδειο σύμπλεγμα .

Το βασικό όμως δραματουργικό στοιχείο των χαρακτήρων στο συγκεκριμένο θεατρικό έργο είναι η έλλειψη επικοινωνίας, η μοναξιά στη σύγχρονη πόλη, η ανασφάλεια και το αίσθημα ματαιότητας, ενώ παρατηρούμε ότι η ανθρώπινη ψυχολογία συγκροτεί αυτοτελών θεματική για το συγκεκριμένο έργο. Αυτό που επιθυμούν οι ήρωες είναι αναγνώριση και επικοινωνία, ενώ όπως αναφέρει και η ίδια η συγγραφέας «τα πρόσωπα μου μοιάζουν να επιζητούν αδιάκοπα την επαφή μεταξύ τους, να φτάνουν με κάθε θυσία στην πιο καίρια και ουσιαστική επικοινωνία. Αλλά μαζί είναι σα να πνίγονται μέσα στις συναισθηματικές τους παγιδεύσεις, γεμάτα ενοχή και επιθετικότητα επιχειρούν να τις αποτινάξουν από πάνω τους, να φτάσουν σ’ ένα ιδεώδες συναισθηματικής και ηθικής ανεξαρτησίας, απελευθερώνοντας τη βούλησή τους. Αυτή ακριβώς είναι η αντίφασή τους. Αναζητώντας την επικοινωνία, ταυτόχρονα μοιάζουν να την υπονομεύουν, δεν την πιστεύουν, την αποποιούνται. Αυτή η αμφιθυμία τους συνιστά νομίζω και τη δραματικότητά τους»

Στον Ήχο του όπλου υπάρχουν έντονα τα θέματα της κληρονομικής κατάθλιψης, των ανύπαρκτων ερωτικών σχέσεων του παντρεμένου ζευγαριού καθώς και οι υστερικές αντιδράσεις των προσώπων. Έτσι και ο Μιχάλης, που ουσιαστικά βιώνει τη «μοίρα του ανεπιθύμητου παιδιού», που η μητέρα του χάρηκε όταν το ‘’ξεφορτώθηκε’’, δεν επιθυμεί να υπάρχει για κάποιον άλλον.
Μάλιστα, αφού έφυγε από την προστασία της μητέρας του, βρίσκεται δέσμιος δύο άλλων γυναικών, της κοπέλας του Φανής και της μεγαλύτερης φίλης της μητέρας του Μαρίκας με την οποία διατηρεί ερωτική σχέση. Ο ήρωας, που βλέπει τα πράγματα να συνωμοτούν απλά για να του αποσπάσουν την ελευθερία του, για να τον παγιδεύσουν, συμβολίζει ακριβώς τον άνθρωπο που βρίσκεται σε αδιέξοδο, που του φταίνε ταυτόχρονα όλα και τίποτα και θέλει να ξεφύγει από την οικογένεια και τους κοινωνικούς ρόλους (π.χ. σύζυγος, πατέρας) που του επιβάλλονται. Στο τέλος συντρίβεται, αφού ‘’σκοτώνει’’ τη μητέρα του χωρίς να το θέλει, μέσω του σοκ που της προκαλεί η απειλή του όπλου. Ενώ επιδιώκει σε όλο το έργο να είναι στην αφάνεια, να μην ασχολούνται με αυτόν και τη ζωή του, στο τέλος, σε μία συναισθηματική έξαρση γεμάτη απόγνωση, προσπαθώντας να πείσει τη μητέρα του να τον αφήσει να επιλέξει ο ίδιος τι θα κάνει στη ζωή του, ‘’διαλύει’’ τις ζωές όλων, με αυτόν ακριβώς τον ‘’σιωπηλό’’ ήχο που αποζητούσε από όλους. Αντίθετα από το πώς ξεκίνησε και τι επεδίωκε, μεταφέρεται ξανά στο κέντρο της προσοχής αφού άθελά του ‘’σκοτώνει’’ τη μητέρα του


ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
«Μανα….μανα….μανα…» οι τρεις αυτές φράσεις ηχούν ακόμα στα αυτιά μου που , λίγο πριν φύγει από την ζωή , ηρθαν από το στόμα του μεγάλου δασκάλου του Ελληνικού θεάτρου Καρολου Κουν , για να σημαδέψουν «ανεξίτηλα» την καρδιά μου και το χρέος μου απέναντι σε αυτή την ευλογία να είμαι ο τελευταίος μαθητής του Μεγάλου Καρολου Κουν .

Χρέος μου λοιπόν να εκφράσω τις σκέψεις μου και τον πύρινο πόθο της καρδιάς μου σε δύο πρόσωπα που σημάδεψαν και θα συνεχίσουν να με σημαδεύουν σε όλη την ζωή μου. Στον Καρολο Κουν και στην μάνα μου Ευτυχία που της αφιέρωσα και αφιερώνω όλο το έργο της ζωής μου σαν « κύκνειο άσμα ασμάτων» την αφοσίωση και την αμετακίνητη αγάπη μου στο φως ,στην αλήθεια ,στο όνειρο και σε αυτό που είπε κάποτε ο Κουν « Πρέπει να πιστεύουμε στα θαύματα για να γίνονται θαύματα» Είναι λοιπόν η ζωή μας μια ατελείωτη γεμάτη εκπλήξεις και προκλήσεις « αυλή των θαυμάτων» και είναι στο χέρι μας και μόνο στο χέρι μας , να τα αφήσουμε να « μαραθούν» ή να ανθίσουν και να κραυγάσουν την ευγνωμοσύνη τους στο Θεό για την άφατης ομορφιάς φευγαλέα «ευκαιρία»της στιγμής που λέγεται ΖΩΗ. Σε αυτά τα δύο πρόσωπα αφιερώνω αυτές μου τις σκέψεις που βράζουν στην καρδιά μου και θέλουν να τραγουδήσουν και να χορέψουν μέσα στον αέναο χορό της ύπαρξης μου σαν περιστρεφόμενος δερβίσης. Επιτρέπω στον εαυτό μου να γίνω για λίγο «ιερόσυλος» και να δώσω την δική μου «εξήγηση» για το θέμα του «απογαλακτισμου»από την μάνα και κατά συνέπεια από όλες τις εξαρτήσεις και τοξικές πεποιθήσεις που κουβαλούμε όλοι από προνηπιακή ηλικία και μας τυραννάνε σε όλη μας την ζωή όπως στον μύθο του Σίσυφου. «Η Πόλης θα σε ακολουθεί…» λεει ο μέγας ποιητης Καβαφης για να του απαντήσει ο άλλος μέγας ποιητής μας ο Ελυτης « Η αίγλη της νεότητας είναι ως ένα σημείο η αίγλη του σφάλματος. Ζηλιάρηδες γέροι που όλα σας τα έχετε προβλέψει δεν θα έρθει να λαλήσει ποτέ το αηδόνι της σωφροσύνης πάνω από τα κεφάλια σας! Μωρέ δεν θα ρθει , δεν θα ρθει»

Επιτρεψτε μου λοιπόν να δώσω κι εγώ μέσα από αυτή την «πειραγμένη» παράσταση το «δικό μου λάθος»
Συνοδοιπόροι σε αυτό το λάθος - οι μαθητές των εργαστηρίων μου ή Φωτεινή, η Κατερίνα, η Πεγκυ, η Κριστυ , η Ηλεκτρα, η Μαρία και ο Βασίλης - μαθητές όλοι τους όπως ήμουν κι εγώ «αιώνιος μαθητής» από τότε και που εύχομαι να είμαι μαθητής ακόμα και αφού « μεταμορφωθώ σε πεταλούδα» που θα πάει σε»άλλα σύμπαντα» και θα μεταμορφώνεται στους αιώνες ελπίζω σε κάτι όλο και πιο φωτεινό για να φτάσει κάποτε σε αυτό που σημειώνει ο Ιωαννησ Σιναιτης στην Κλίμακα του , ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΓΑΠΗ.

«Ποτέ μην εγκαταλείπεις τον εαυτό σου…»
«Ποτέ μην εγκαταλείπεις τους ανθρώπους που αγαπάς.»
«Ποτέ μην εγκαταλείπεις την ευτυχία, γιατί
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΟΟΥ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ!»

2.ΒΡΟΧΗ ΤΑ ΒΕΛΗ του Μήνα Βιντιαδη


Θεατρικός Μονόλογος με τον Στρατο Τζώρτζογλου
Σκηνοθετική Επιμέλεια : Μηνας Βιντιαδης
Πρωτότυπη μουσική:Γιάννης Ζουγανέλης

Το νέο έργο του θεατρικού συγγραφέα Μηνά Βιντιάδη “Βροχή τα βέλη”, με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Στράτο Τζώρτζογλου, μια παράσταση με μουσική και τραγούδια του Γιάννη Ζουγανέλη, που θα κάνει πρεμιέρα στα μέσα Αυγούστου Πρόκειται για ένα κοινωνικό έργο που αναφέρεται στις σχέσεις των δύο φύλων, στους φόβους και τις αγωνίες του ανθρώπου και στη δύναμη της αισιοδοξίας, όπου το χιούμορ και το γέλιο, διαδέχονται τη συγκίνηση, σ’ ένα συνεχές παιχνίδι συναισθημάτων, όπως είναι η ζωή μας. Η παράσταση θα περιοδεύσει σε δήμους της Αττικής και της Περιφέρειας .
ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ
1. ΑΘΕΟΦΑΝΕΙΑ του Δημήτρη Δημητριαδη
Σκηνοθετική Επιμελεια του Στρατου Τζώρτζογλου
Με μαθητές του εργαστηρίου και επαγγελματίες ηθοποιούς

2.ΦΑΕΘΩΝ του Δημήτρη Δημητριαδη
Σκηνοθετική Επιμελεια
του Στρατου Τζώρτζογλου
Με μαθητές του εργαστηρίου και επαγγελματίες ηθοποιούς

3.ΕΚΚΕΝΩΣΗ του Δημήτρη Δημητριαδη
Σκηνοθετική Επιμελεια
του Στρατου Τζώρτζογλου
Με μαθητές του εργαστηρίου και επαγγελματίες ηθοποιούς

4.ΑΜΛΕΤ PROJECT
Σύλληψη της Ιδέας και Σκηνοθεσια
Παπαδακης Βαγγέλης
Με μαθητές του εργαστηρίου ,επαγγελματίες ηθοποιούς ,μαθητές σχολείων.

5.ΑΧΙΛΛΕΙΗΣ Θεατρικό κείμενο του Ηλία Μαλανδρη απο χαμένα αποσπάσματα αρχαίων τραγωδιών του Αισχυλου
Σκηνοθετική Επιμελεια
του Στρατου Τζώρτζογλου
Με μαθητές του εργαστηρίου και επαγγελματίες ηθοποιούς

6.Η 8η ΜΕΡΑ της Κωνσταντίνας Νικολαιδη
Σκηνοθετική Επιμελεια
του Στρατου Τζώρτζογλου
Με μαθητές του εργαστηρίου και επαγγελματίες ηθοποιούς

7.ΒΑΚΧΕΣ του ΕΥΡΙΠΙΔΗ
Μετάφραση :Γιώργος Χειμωνάς
Σκηνοθετική Επιμελεια
του Στρατου Τζώρτζογλου
Με μαθητές του εργαστηρίου και επαγγελματίες ηθοποιούς

8.ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ
Μετάφραση :Γιώργος Χειμωνάς
Σκηνοθετική Επιμελεια
του Στρατου Τζώρτζογλου
Με μαθητές του εργαστηρίου και επαγγελματίες ηθοποιούς

9.ΠΕΕΡ ΓΚΥΝΤ του Ερρικου Ίψεν
Σκηνογραφική επιμέλεια ο Ποκαγιω
Σκηνοθετική Επιμελεια
του Στρατου Τζώρτζογλου
Με μαθητές του εργαστηρίου και επαγγελματίες ηθοποιούς

10.ΚΡΑΥΓΗ :μια θεατροποιημένη διασκευή του Στρατου Τζώρτζογλου βασισμένη στα έργα του Νίκου Καζαντζακη Ασκητική και Αναφορά στον Γκρέκο και στον Προφήτη του Χαλίλ Γκιμπράν
Σκηνοθετική επιμέλεια , προσαρμογή κειμένου και ερμηνεία μονολόγου ο Στρατος Τζώρτζογλου

Βίντεο Αρτ : Αγγέλος Σπαρταλης
Μουσικη επένδυση : Βαγγέλης Πετσαλης (Adagio), Νίκος Πλατυραχος ,Κυριάκος Παπαδόπουλος
Τραγούδι στο βίντεο η Ναταλια Πετσαλη
Κρητική λύρα-Τραγούδι :
Κώστας Σταυρουλιδακης
Τραγούδι:Γιώργος Μαζωνάκης

11.Ο ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΚΥΡΙΟΣ ΛΑΒ
Μετάφραση του Γιώργου Βαλαρη
Σκηνοθετική Επιμελεια
του Στρατου Τζώρτζογλου
Με μαθητές του εργαστηρίου και επαγγελματίες ηθοποιούς

12.ΑΡΤ της Γιασμίν Ρεζά
Σκηνοθετική Επιμελεια
του Στρατου Τζώρτζογλου
Με μαθητές του εργαστηρίου και επαγγελματίες ηθοποιούς

13.ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΕ ΓΟΥΝΑ του Ζάχερ φον Μαζόχ
Μετάφραση Βανέσσα Μπαρε
Σκηνοθετική Επιμελεια
του Στρατου Τζώρτζογλου
Με μαθητές του εργαστηρίου και επαγγελματίες ηθοποιούς

14.Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΕΡΕΒΟΥΣ
του Ιπποκράτη Ταβλαριου
Σκηνοθετική Επιμελεια
του Στρατου Τζώρτζογλου
Με μαθητές του εργαστηρίου και επαγγελματίες ηθοποιούς

15.ALMOST MEIN
Σκηνοθετική Επιμελεια
του Στρατου Τζώρτζογλου
Με μαθητές του εργαστηρίου και επαγγελματίες ηθοποιούς

16.PARLE BOUT DU NEZ
Μετάφραση Στρατος Τζώρτζογλου
Σκηνοθετική Επιμελεια
του Στρατου Τζώρτζογλου
Με μαθητές του εργαστηρίου και επαγγελματίες ηθοποιούς

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΘΕΑΤΡΟΥ
Ανάγνωση αποσπασμάτων ή ολόκληρων των έργων από τους συγγραφείς , guest επαγγελματίες ηθοποιούς & σκηνοθέτες αλλά και μαθητών της σχολής
Σκηνοθετική Επιμέλεια των αφιερωμάτων ο Πέτρος Κασιμάτης , ο Κώστας Πρέκας & ο Στρατος Τζώρτζογλου

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ

1.Ριτσος Γιάννης Θεατρικά
* Μια γυναίκα πλάι στη θάλασσα (1959)
* Πέρα απ'τον ίσκιο των κυπαρισσιών (1947)
* Τα ραβδιά των τυφλών(1959)
* Ο λόφος με το συντριβάνι
* «Φιλοκτήτης» (1965)
* «Ρωμιοσύνη» (1966)
* «Ορέστης» (1966)
* «Η Ελένη» (1972)
* «Τέταρτη διάσταση» (1972)
* «Η επιστροφή της Ιφιγένειας» (1972)
* «Χρυσόθεμις» (1972)
* «Ισμήνη» (1972)
* «Η σονάτα του σεληνόφωτος» (1956)
* «Επιτάφιος» (1936)

2.Δημητριαδης Δημήτρης
* Η τιμή της ανταρσίας στη μαύρη αγορά: Πρόταση θεατρικού έργου
* Η νέα εκκλησία του αίματος: Μία θεατρική ανάσταση
* Το ύψωμα
* Η άγνωστη αρμονία του άλλου αιώνα
* Η αρχή της ζωής
* Η ζάλη των ζώων πριν τη σφαγή
* Λήθη και άλλοι τέσσερις μονόλογοι [Ήττα, Μνήμη, Μετάνοια, Τέχνη, Λήθη]
* Διαδικασίες διακανονισμού διαφορών
* Insenso: Όπερα
* Ομηριάδα: Τρίπτυχο
* Χρύσιππος
* Το άγγιγμα του βυθού
* Τόκος
* Ό,τι πιο πολύ ποθείς: Λόγια χωρίς πράξεις
* Ο ευαγγελισμός της Κασσάνδρας: Γεννητικό Άγγελμα
* Ο αιώνιος στρατός: Ένας θεατρικός μύθος
* Φαέθων
* Η εκκένωση
* Ο κυκλισμός του τετραγώνου
* Πολιτισμός: Μία κοσμική τραγωδία
* Stroheim: Un film muet
* Τρωάς: Τρίδυμο
* Θερισμός
* Ο γύρος του κόμπου: Σικελική τραγωδία
* Η άνθρωπος: Choral
* Τα δώρα της νύχτας
* Τάνταλος

3.Βιντιαδης Μήνας
Βροχή τα Βέλη
Ο κάτω Παρθενώνας
Τάρτα Ροδάκινο
Tattooland
Μια μέρα με τον Μπετόβεν

4.Τζαναττος Τσιμαρας
Αγνώστου «Η Βία του Βίου»
Δεσποινίς Δυστυχια
Εκκρεμότητα

5.Μαυριτσακης Γιαννης
Βιτριόλι
Wolfgang

6.Ταβλαριος Ιπποκράτης
Αρχιτεκτονική του Ερέβους

7.Σπαρταλης Αγγελος
37 μνήμες
Θέλει να τον θυμάστε. Μετά από ένα σοβαρό ατύχημα με τη μηχανή του, ένας 37χρονος διάσημος ηθοποιός αφήνει την τελευταία του πνοή πάνω στο χειρουργικό τραπέζι και πεθαίνει. Όχι ακριβώς. Στον εγκέφαλο του έχει απομείνει μία ελάχιστη ποσότητα οξυγόνου και μ’ αυτή -την έσχατη αναπνοή του- θα ανακαλέσει τις μνήμες μίας ολόκληρης ζωής… Και θα τις διηγηθεί και σ’ εσάς, γιατί θέλει να τον θυμάστε. br /> ΕφΧΕΣ
Πέντε Άγγελοι ζουν σε ένα κινηματογράφο, σε κάθε κινηματογράφο. Εκεί μέσα τρώνε, κοιμούνται και ερωτεύονται μεταμφιεσμένοι σε ταξιθέτες, μηχανικούς προβολής και μπάρμαν. Αποστολή τους είναι να κάνουν τον κόσμο καλύτερο. Και για να πετύχουν το σκοπό τους κάνουν έργα τέχνης: Ζωγραφιές, Ποιήματα, Μουσικές, Θέατρο και φυσικά… Σινεμά.
ΕΥΧΕΣ
Ευχές είναι να λεω μέσα μου γράμματα. Και να τα λεω όμως δυνατά γιατί και μέσα μου που μιλάω πάλι υπάρχει σιγανά και δυνατά, αλήθεια λεω...

8.Gogua Eirini
Ο τροχός του χρόνου

Βιταλη Λεία
Rock Story
Roast beef

10.Τσιπιανιτης Αντώνης
Η Καθαρίστρια
Όταν πεθάνω, θάψτε με στο facebook!
Η πόρνη από πάνω
Η μητέρα του άγιου
Να μ'αγαπάς τα Σάββατα
Απολυμένη

11.Χρονας Γιώργος
"Βιβλίο 1"
"Οι λάμπες"
"Τα μαύρα τακούνια"
"Το μπαρ J.S Bach",
"Ο αναιδής θρίαμβος"
"Κατάστημα νεωτερισμών"

12.Μπασδέκη Γλυκερια
Στέλλα travel.
Ραμόνα travel.

13. Δημουλίδου Χρυσηίδα
ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΦΘΗΝΌ ΚΡΑΣΙ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
ΕΝΝΕΑ ΧΡΌΝΙΑ ΣΙΩΠΗΣ

14.Σφακιανακης Αρης
Το Περσικό Φιλί
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ
Η "Σκηνή Ζωής" σας περιμένει
"Ένας ηθοποιός πρέπει να μπορεί να “αναπνέει” καθημερινή, φυσική , ανθρώπινη συμπεριφορά, αναμιγνύοντας , την καθημερινότητα της ζωής του με το απεριόριστο πεδίο της φαντασίας του, ώστε να βιώνει «αληθινά» , τους χαρακτήρες που θα πρέπει να υποδύεται". Με αυτό το "μότο" για οδηγό, έχουμε τη χαρά να σας ανακοινώσουμε τη δημιουργία του Εργαστηρίου Υποκριτικής και Αυτοβελτίωσης "Σκηνή ζωής", που ίδρυσε και διευθύνει ο ηθοποιός Στράτος Τζώρζογλου.

Ένα κύκλος σεμιναρίων που απευθύνεται σε ανθρώπους κάθε ηλικίας που θέλουν μέσα από το θέατρο, να γίνουν από θεατές, πρωταγωνιστές της ζωής τους.
Στα σεμινάρια αυτά θα διδάξουν σημαντικοί δημιουργοί απ' όλες τις τέχνες, όπως ο σκηνοθέτης , ο θεατρικός συγγραφέας , ο συνθέτης , ο χορογράφος , ο σκηνογράφος , ενώ θα δώσουν το "παρών" με έκτακτες παρουσίες, σημαντικές προσωπικότητες του Πολιτισμού.
Όπως σημειώνει ο Στράτος Τζώρτζογλου,"όπως είπε κάποτε ο μέντοράς μου,ο μεγάλος δάσκαλος του Θεατρου Κάρολος Κουν,"πρέπει να πιστεύεις σε θαύματα για να γίνονται θαύματα”. Και συμπληρώνει: "Παρακολουθώντας ηθοποιούς και μεγάλους δασκάλους και εργαζόμενος ως ηθοποιός, 38 χρόνια στη σκηνή του Θεάτρου ή μπροστά στην καμερα έχω αντιληφθεί ότι η εκπαίδευση ήταν πάντα το πιο σημαντικό κομμάτι της ζωής μουγιατί διδάχτηκα την αξία της προσπάθειας να γίνομαι ολοένα και καλύτερος".
Τα σεμινάρια θα γίνονται στο BOOZE Cooperativa Theatre, Κολοκοτρώνη 57 (Σταθμός Μοναστηράκι), Αθήνα Τ.Κ 105 60, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα όσοι θέλουν να τα παρακολουθήσουν και διαδικτυακά.
Πληροφορίες για το πρόγραμμα των εργαστηρίων Υποκριτικής και Αυτοβελτίωσης «Σκηνή Ζωής Στρατος Τζώρτζογλου» στο τηλ : 697 3035299

Τα «Σεμινάρια Τέχνης»θα πραγματοποιηθούν
ΜΗΝΕΣ: Απρίλιο-Μάιο-Ιούνιο
ΜΕΡΕΣ: Δευτέρα ως Παρασκευή
ΩΡΕΣ:16.00-17.00
ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΣΟΔΟΥ : 5 ευρώ την ώρα

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ : Στρατος Τζώρτζογλου
ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΣ
Κάθε σεμινάριο θα έχει και διαφορετικό καλεσμένο που θα ανακοινωθεί σύντομα.

(Ενδεικτικά)οι παρακάτω:
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΘΕΑΤΡΟΥ
Φεζολαρι Ενκε
Σαμάρα Κεράσια
Μαλανδρης Ηλιας

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Χαραλαμπους

ΣΕΝΑΡΙΟΥ
Γεωργιαδου
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΤΕΧΝΗΣ
Τα Αφιερώματα Τέχνης θα πραγματοποιηθούν
ΜΗΝΕΣ:Απρίλιο-Μάιο-Ιούνιο
ΜΕΡΕΣ:Δευτέρα ως Παρασκευή
ΩΡΕΣ:15.00- 16.00
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:Στρατος Τζώρτζογλου
ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΣ
Κάθε αφιέρωμα και ένας διαφορετικός καλεσμένος που θα ανακοινωθεί σύντομα
ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΣΟΔΟΥ : 4 ευρώ την ώρα

ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ
ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ ΘΕΑΤΡΟΥ
Κουν
Βολανάκης
Ντασσέν
Ευαγγελατος

ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓ
ΡΑΦΟΥ
Αγγελοπουλος
Κακογιάννης
Παναγιωτοπουλος
Κούνδουρος
Ξανθοπουλος
Μανουσακης

ΜΟΥΣΙΚΟΙ
Χατζηδάκις
Θεοδωράκης
Μαρκόπουλος
Παπαθανασιου

ΗΘΟΠΟΙΟΙ
Μερκούρη
Παππα
Συνοδινου
Βαλακου
Βουγιουκλακη
Χρονοπούλου
Καραγιαννη

Καζακος
Λογοθετης

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ ΘΕΑΤΡΟΥ
Τερζόπουλος
Κακλεας
Φασουλής

ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Βουλγαρης
Κοκκινοπουλος

ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Δημητριαδης
Νιαρχος
Χρονας
Σκουρτης

ΝΕΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Μαυριτσακης
Βιταλη Λεια
Πεγκα
Φυλακτακη
Μπασδέκη

ΜΟΥΣΙΚΟΙ
Πλατυραχος
Πετσαλης

ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ
Νταλαρας
Μαλαμας
Πάριος
Ζουγανελη

ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΙ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΟΙ
Μετζικωφ
Παντελιδακης

ΗΘΟΠΟΙΟΙ
Τσακιρογλου
Κωνσταντίνου
Αρμενης
Λαζοπουλος
Παπαδοπούλου
Ράντου

ΧΟΡΟΣ
Φωκας
Παπάζογλου
ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΩΝ & ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ
(Ενδεικτικά)
Γιοβανίδης- Φεζολαρι -Σκουρλέτης
Καραγιώργος-Δαματης
Νικολαιδου-Παπακωνσταντίνου - Εσκενάζυ
Βουρος-Γαλανός
Κακούρης-Καραμιχος
Στανκογλου -Νουσιας
Μουρατιδης-Κυριακιδης
Ζαλμάς-Μπεγνής-Σακελάριου -Ψαρράς
Λουδάρος -Γάλος
Αθητακης -Παπαδακης
Τρικαλιωτη-Μακρυγιαννη-Κουλίεβα-Παπαδημητριου
Διδασκάλου-Μαλφα-Σαμαρά
Γεωργιαδου- Πισση-Ταμπαροπουλου
Δούκα Ζετα -Δραγουμη Ναταλια -Αλικάκη

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
εργαστηρίου υποκριτικής

Δείτε παρακάτω τους εισηγητές του εργαστηρίου υποκριτικής
Τζώρτζογλου Στρατος (Ηθοποιός)
HΘΟΠΟΙΟΣ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ & ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ

Ανάλυση Κειμενου -Χαρακτήρων & Εργαστηριο Υποκριτικής Το πρόγραμμα μαθημάτων υποκριτικής του Στράτου Τζώρτζογλου, συνεχώς σας βάζει σε θέση να προκληθείτε με τον εαυτό σας, να σας αναγκάσει να φτάσετε στα άκρα.
Οι καρποί του είναι ατελείωτοι.
Μπορείτε να ξεφλουδίστε τα στρώματα - επίπεδα της προσωπικότητας σας μέχρι να φτάσετε στον πυρήνα του Είναι σας. Η απολέπιση μπορεί να βλάψει, αλλά είναι μια καλή βλάβη - αυτός είναι ο λόγος που είστε εδώ!
Αυτή είναι η ευκαιρία σας να γίνουν τα χέρια σας βρώμικα, να είστε απολύτως ανασφαλείς, να συμμετέχετε σε κάτι δύσκολο, συναισθηματικό και όμορφο.

Το Ήθος , το Πάθος και ο Λόγος είναι τρόποι πειθούς που χρησιμοποιούνται για να πείσουν το κοινό.
Αναφέρονται επίσης ως οι τρεις καλλιτεχνικές αποδείξεις σύμφωνα με τον Αριστοτέλη.
Προκειμένου να πεισθεί το ακροατήριό σας, είναι απαραίτητη η σωστή χρήση του Ήθους, του Πάθους και του Λόγου.
Οι σπουδαστές- ηθοποιοί που έρχονται στο “εργαστηριο υποκριτικής” του Στράτου Τζώρτζογλου , είναι για να ενισχύσουν την ικανότητά τους για έκφραση τόσο στο σώμα όσο και στη φωνή, να εξασκήσουν την ευαισθησία και την εν-συναίσθηση στην κατανόηση του χαρακτήρα τους και να αναπτύξουν μια προσέγγιση για την αφήγηση, η οποία περιλαμβάνει ιδιαίτερη προσοχή στο κείμενο και την αφοσίωση στην άμεση επικοινωνία τους με την αλήθεια τους και συνεπώς με το κοινό. Έρχονται να μελετήσουν με άλλους που μοιράζονται ,μέσω του πνεύματος και της φαντασίας , με τόλμη και γενναιοδωρία, δημιουργόντας έτσι ,ισχυρή δέσμευση για ένα παιχνίδι αλήθειας με τον ηθοποιό που κρύβεται μέσα τους.

ΒΙΝΤΙΑΔΗΣ ΜΗΝΑΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ -ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
Διδασκαλία Αυτοσχεδιασμού Διάρκεια τριμήνου 24 ωρες

«Γράψε- παίξε το θεατρικό σου έργο»
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΙΔΕΑ : ΜΗΝΑΣ ΒΙΝΤΙΑΔΗΣ


Ο συγγραφέας και οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο συμπράττουν πάνω και κάτω από τη σκηνή.
Στο τέλος της « περιόδου μάθησης»το έργο θα παρουσιαστεί σε θεατρικη σκηνή.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΔΡΑΣΗ
-Δημιουργία φακέλων στον υπολογιστή με τις ενότητες του έργου μας που προέκυψαν από έρευνα και μελέτη με υλικό για τους ήρωες, τον τόπο, τα γεγονότα.
Μοναχός Παναγιώτης
Theta Healing Instructor
Ειδικός στην Αυτογνωσία & Αυτοβελτίωση
Ενσυνείδητη Αυτοέκφραση & Αυτογνωσία:
Μια καινοτόμος προσέγγιση στην προσωπική ανάπτυξη

Σε έναν κόσμο όπου η αυθεντική έκφραση και η αυτοπεποίθηση είναι ζωτικής σημασίας, το πρόγραμμα αυτό συνδυάζει την τέχνη της εσωτερικής διερεύνησης με σύγχρονες επιστημονικές προσεγγίσεις, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν τον εαυτό τους σε βάθος και να αναπτύξουν ουσιαστικές δεξιότητες αυτοέκφρασης.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
• Καλλιτέχνες που επιθυμούν να εξερευνήσουν νέα βάθη στην έκφραση και τη δημιουργικότητά τους.
• Επαγγελματίες που θέλουν να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους και τη δημόσια παρουσία τους.
• Στελέχη & Ομάδες που στοχεύουν στη βελτίωση της επικοινωνίας, της ηγεσίας και της συνεργασίας.
• Αναζητητές αυτογνωσίας που επιθυμούν να κατανοήσουν βαθύτερα τις εσωτερικές τους δυνατότητες.

Δείτε αναλυτικές πληροφορίες για το πρόγραμμα

ΠΡΕΚΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ -ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ
Διάρκεια 2 ώρες τη βδομάδα - 24 ώρες το 3 μηνο

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ "Ψυχολογίας ρόλου, προσέγγισης κειμένων και σκηνοθεσίας" πάνω σε συγγραφείς (ενδεικτικά):
Δημοτικά τραγούδια, Κωμειδύλλια (Κορομηλάς. Περεσιάδης κ.ά) Ιάκωβος Καμπανέλλης, Παντελής Χορν, Κώστας Μουρσελάς, Γιάννης Ρίτσος, Δημήτρης Δημητριάδης, Μηνάς Βιντιάδης, Γιώργος Σκούρτης, Γιώργος Χρονάς, Λεία Βιτάλη, Ανδρέας Φλουράκης, Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης κ.α
ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
ΠΟΙΗΤΗΣ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ Ο Πέτρος Κασιμάτης ποιητής με μεταφρασμένο έργο και διεθνή βραβεία θα δίνει διαλέξεις για έργα γνωστών ποιητών που είτε θα παρουσιάζονται στους σπουδαστές είτε θα μελετάται το έργο τους.

Η ποίηση θα αποδίδεται με τη μουσική συνοδεία πιάνου από την μουσικολόγο Μαριολα Σοφια , ενώ θα αναλύονται στίχοι για κρίσιμα ζητήματα όπως η ανθρώπινη αγωνία, η ύπαρξη, ο χρόνος, ο έρωτας και ο θάνατος.

Πλάι του θα βρίσκονται ζωγράφοι που έχουν εικονογραφήσει βιβλία ποιητών κι έχουνεμπνευστεί από το έργο τους , ενώ θα γίνονται και αφιερώματα σε εμβληματικούς καλλιτέχνες που έχουν ζήσει, βιώσει, επηρεαστεί κι έχουν συνδεθεί ως φίλοι και συνεργάτες με μεγάλες μορφές της Τέχνης.
Π.Χ ο ζωγράφος Γιώργος Σταθόπουλος μιλά με τον Κασιμάτη για τον ποιητή Νικο Γκάτσο και τον έτερο φίλο του τον Μάνο Χατζηδάκη. Ο Κασιμάτης μιλά με τον εκδότη Βασίλη Χατζηιακώβου για τους φίλους του ποιητές της γενιάς του ‘70 αλλά και για τον Παλαμά, τον Πατρίκιο, τον Ελύτη, τον Καρούζο. Επίσης , η βραβευμένη δημοσιογραφική του διαδρομή με ανταποκρίσεις από μέτωπα πολέμων και ταξίδια που φωτίζουν την ταξιδιωτική λογοτεχνία ως είδος , θα δώσουν μια άλλη οπτική στις διαλέξεις με πρόσωπα κύρους.
Τέλος η επαφή του με συγγράφεις απ όλον τον κόσμο και ως εκπρόσωπος του μαγικού ρεαλισμού θα είναι χρήσιμη για τους σπουδαστές όπως ακριβώς συνέβη στο 25ο Φεστιβάλ κινηματογράφου της Σαμαρκάνδης (Κεντρική Ασία) στο οποίο σημειώθηκαν ανάλογες εκδηλώσεις -διαλέξεις σε διεθνές κοινο.
Λεια Βιταλη
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΝΤΟΥΕΤΟ ΜΕ ΜΥΘΟΥΣ
Σεμινάριο θεατρικής γραφής με βάση τους ελληνικούς μύθους και το προσωπικό βίωμα

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η διδασκαλία θα επικεντρωθεί αφ’ ενός μεν στην διαδικασία και τους κανόνες της θεατρικής γραφής, με έμφαση στους ρόλους-χαρακτήρες, και αφ’ ετέρου στη διερεύνηση των προσώπων των αρχαίων ελληνικών μύθων και την ένταξή τους στο σήμερα μέσα από νέους ρόλους με βάση τα βιώματα των σπουδαστών.

ΣΚΕΠΤΙΚΟ
Ο στόχος είναι να ξανααφουγκραστούμε τους μύθους, μέσα από τους ρόλους, και να τους μεταφέρουμε στο παρόν, ανασυνθέτοντάς τους. Έτσι θα προκύψουν νέα θεατρικά έργα με βάση έναν μύθο και τη σύγχρονη τοποθέτησή του στις σημερινές συνθήκες.

ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Να προκύψουν κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας έργα μικρής φόρμας με δράση και διάλογο για 2 πρόσωπα: Το ένα παρμένο από τον μύθο και το άλλο σύγχρονο, που θα συνδιαλέγονται και θα ενώνουν το παρελθόν με το παρόν. Τα έργα θα παρασταθούν με τους ίδιους τους σπουδαστές.


www.leiavitali.blogspot.com

ΧΑΤΖΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΣ-ΧΟΡΕΥΤΗΣ
ΣΚΑΡΟΥ ΠΕΝΥ
ΔΑΣΚΑΛΑ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ - ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΜΑΡΙΟΛΑ ΣΟΦΙΑ
ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΑ Master της μουσικολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
HORGAN CORNELIUS
ACTORS STUDIO
NYC: Life Time
Μέλος: ΗΘΟΠΟΙΟΣ σε Actor Studio Productions


Τα σεμινάρια υποκριτικής του Cornelius Horgan δεν περιλαμβάνονται στην τιμή του πακέτου του Εργαστηρίου Υποκριτικής του Στρατου Τζώρτζογλου.

16/6 - 20/6 & 23/6-27/6
Ώρες σεμιναρίων 12.00-17.00

Σέργιου Ελένη
Φιλόλογος, γλωσσολόγος, ποιήτρια
Εργαστηρια -Σεμιναρια Λόγου ,Γλώσσας , Κίνησης

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ / ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

1) ΛΟΓΟΣ
• Η δύναμη του λόγου και των λέξεων.
• Τα είδη του λόγου (γραπτός και προφορικός) και τα χαρακτηριστικά τους.
• Η (σωστή) χρήση του λόγου.
• Το ειδικό βάρος των λέξεων.
• Δομή και οργάνωση του λόγου.
• Πειθώ και μορφές πειθούς.
• Επιχειρήματα.

2) ΓΛΩΣΣΑ
• Η αξία της γλώσσας.
• Λεξιλόγιο (Ειδικό λεξιλόγιο, Λόγιες και Λαϊκές λέξεις).
• Το λεξιλόγιο των νέων.
• Στίξη / Σύνταξη / Ύφος.
• Προβλήματα της ελληνικής γλώσσας και τρόποι αντιμετώπισής τους.
• Γλωσσομάθεια (πόσο απαραίτητη είναι και σε τί μας χρησιμεύει).
• Η γλώσσα του σώματος.

3) ΚΕΙΜΕΝΑ
• Κείμενα αναφορικού λόγου (αφήγηση και περιγραφή).
• Κείμενα κατευθυντικού λόγου (οδηγίες και επιχειρήματα).
• Πώς τα προσεγγίζουμε.
• Πώς ωφελούμαστε τα μέγιστα από αυτά.

4) ΚΙΝΗΣΗ
• Ενέργεια (πώς την αποκτούμε, πώς την χρησιμοποιούμε και πότε δεν πρέπει να την σπαταλάμε).
• Στόχος / Σκοπός / Προσπάθεια.
• Έκφραση σκέψεων, συναισθημάτων και μεταφορά μηνύματος μέσω του λόγου και της κίνησης.
5) ΤΕΧΝΗ
• Πώς ο λόγος (γραπτός και προφορικός) μετατρέπεται σε τέχνη.
• Πώς η κίνηση μετατρέπεται σε τέχνη.
• Πώς οι γνώσεις και οι εμπειρίες οδηγούν στην εξέλιξή μας.
6) ΠΟΙΗΣΗ
• Γιατί θεωρείται ως η υψηλότερη μορφή τέχνης του γραπτού λόγου.
• Τα είδη των ποιημάτων (ομοιοκατάληκτα ή με ελεύθερο στίχο) και η εξέλιξή τους με την πάροδο του χρόνου.
• Η ποίηση σήμερα (ενδεικτικά παραδείγματα / ποιήματα).
• Τί πρέπει να έχει ένα ποίημα για να θεωρηθεί «καλό» (έμπνευση, ταλέντο, δουλειά, αγάπη, πάθος).

7) ΒΙΒΛΙΑ «must read»
• Ελληνική και ξένη λογοτεχνία.
• Βιβλία που μας αλλάζουν τον τρόπο σκέψης και τη ζωή μας.
• Γιατί χρειάζεται να διαβάζουμε βιβλία.

8) ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΕΤΕΣ
• Πώς καλλιεργούνται.
• Γιατί είναι απαραίτητες.
• Πώς και πότε οι αρετές γίνονται μειονεκτήματα.

9) ΓΕΓΟΝΟΤΑ
• Η ζωή και τα γεγονότα της ζωής.
• Πώς τα αντιλαμβανόμαστε και πώς τα ερμηνεύουμε.
• Πόσο, πότε και γιατί μάς επηρεάζουν (θετικά ή αρνητικά).

10) ΕΠΙΤΥΧΙΑ
• Ορισμός της επιτυχίας.
• Τα βήματα που οδηγούν σε αυτήν.
• Ο ρόλος των ονείρων στην επιτυχία.
• Ο ρόλος των αποτυχιών στην επιτυχία.
• Διαύγεια και ευγνωμοσύνη.

[Στο τέλος κάθε μαθήματος θα υπάρχει ένα ηθικό δίδαγμα, τροφή για σκέψη, και μια μικρή εργασία για το σπίτι.]
Αλεξάνδρα Λαζαρίδου
Ηθοποιός | Συγγραφέας

ΞΥΝΤΑΡΑ ΝΑΝΤΙΝ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΣ Martha Graham Dance Company

Μπαγεωργος Ηλιας
Χορευτής
ΦΩΤΗΣ ΚΑΡΥΔΑΣ
Δημοσιογράφος

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
του εργαστηρίου Υποκριτικής

Πρόγραμμα εργαστηρίου Υποκριτικής
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ